Cannes Lions 2025

– kom med til verdensmesterskabet i kreativ markedsføring

Kom med andre danskere med til Cannes Lions - verdens største reklame-festival

Formålet er at give medlemmer af Dansk Annoncørforening en unik oplevelse af den globale stemning og kreative top-kvalitet der kan opleves ved Cannes Lions – dog uden at betale for festival-adgang, som er for dyrt for de fleste.

Turen i juni 2025 er også forsøg på at starte en tradition, hvor Dansk Annoncørforening tilbyder medlemmer en unik VIP-oplevelse til Cannes Lion.

Vi vil udnytte de globale kontakter vi har i WFA, og især de nordiske lande, til at skabe et spændende program, og naturligvis tilbyde det til vores danske partnere. Dette unikke indhold udvikles sammen med partnerne, som også tilbydes at lave en unik event i foråret.

Programmet udvikles af Thomas Kragh, direktør i Dansk Annoncørforening, i tæt samarbejde med vores partnere, der alle vil bidrage til indholdet:

  • Dansk Reklamefilm
  • ­Creative Circle
  • ­Adform
  • ­Gallup Kantar
  • ­AFA Decaux
  • ­IAS
  • ­WFA & deres partner: Google, Facebook, Snap, Pinterest, Tiktok

Derudover vil udvalgte eksperter bidrage undervejs og dele deres erfaringer.

Målgruppe

Kommunikations- & Marketingchefer, kommunikations- & marketingmedarbejdere, digitale marketingchefer.

Datoer:

16. - 19. juni 2025

Varighed

Dansk program: 3 dage
Adgang til lejlighed: 5 dage

Cannes, Frankrig

2.500 kr.

ekskl. moms. Fly og transport er IKKE med.

Bookes selv.

Inkl. fuldt program og lejlighed

Program – opdateres løbende.

Note: Endeligt og udvidet program udvikles løbende, og forventes klar primo april.

Mandag 16. juni

Vigtigt: Alle deltagere booker selv fly. Der afgår der fly til Nice m. Norwegian 10.30-12.50 eller SAS 11.00 – 13.25. Fra lufthavnen tager en taxa ca 45 min.

  • Kickoff til Cannes 2025. Faglig dansk introduktion til Cannes Lions med Creative Circle
  • KickOff på Google Beach
  • Pre-dinner drinks: hos sponsor
  • Middag med kort fagligt indlæg fra sponsor

Tirsdag 17. juni

  • Morgenmad m. dagens Cannes-briefing på Hotellet
  • Fagligt event m Kantar
  • Frokost med fagligt event på central restaurant (sponsor)
  • Fagligt event m WFA-partner (beskrivelse på vej)
  • Pre-dinner drinks: Øl, vand, vin, tapas/pindemadder og netværk
  • Middag og drinks. Sponsor Adform

Onsdag 18. juni

  • Morgenmad med faglig præsentation (engelsk) og dagens Cannes-briefing på Hotellet
  • CMO roundtable m. Creative Circle/Dansk Reklame Film
  • Frokost og fagligt event
  • Fagligt event m WFA-partner
  • Pre-dinner drinks: Øl, vand, vin, tapas/pindemadder og netværk i “DRF lejligheden”
  • Middag med alle andre danskere i Cannes.
  • Evt Fly hjem, feks.: SAS 11.00 – 13.25, Norwegian 10.30 – 12.50, Norwegian 13.30-15.45 (bemærk: fly bookes selv)

Torsdag 19. juni

  • Morgenmad og dagens Cannes-briefing på Hotellet
  • Evt Fly hjem, feks.: SAS 11.00 – 13.25, Norwegian 10.30 – 12.50, Norwegian 13.30-15.45 (bemærk: fly bookes selv)

Note: Der er adgang til lejligheden frem til lørdag 21. juni kl. 11.00

Hvor skal vi bo?

  • Hotel Résidence Pierre & Vacances Cannes Verrerie
  • Tog til Cannes Lions Festival-bygning: 10 min., 1 stop, går hver 10. minut
  • Bil/Taxa: 10-15 min.

Spørgsmål?

Thomas Kragh, Direktør, Dansk Annoncørforening

Thomas er ansvarlig for programmet - så tøv ikke med at række ud, hvis du har spørgsmål, eller gerne vil med

Cannes 2025 - tilmelding

Dato: Mandag 16. juni - Torsdag 19. juni
Lokation: Cannes
Pris: 2.500 kr. (ex. moms)