Cannes Lions 2025

– lær fra de bedste på “CMO Insight & Challenges”

Kom med andre danskere med til Cannes Lions - verdens største reklame-festival - og lær fra de bedste

Formålet er at give medlemmer af Dansk Annoncørforening en unik oplevelse af den globale stemning og kreative top-kvalitet der kan opleves ved Cannes Lions – og samtidig få en en masse læring og viden-deling på højt internationalt niveau.

Vi ønsker at give det en faglig dybe, med internationalt snit, og kalder det derfor “CMO Insight & Challenges”.

Turen i juni 2025 er også forsøg på at starte en tradition, hvor Dansk Annoncørforening tilbyder medlemmer en unik VIP-oplevelse til Cannes Lion.

Hvad er “CMO Insight & Challenges”?

Betragt det som et anderledes uddannelses-tilbud, en 3-dages intens MasterClass, med masser af internationale cases, eksempler og markedsføring i verdensklasse.

Vi vil udnytte de globale kontakter vi har i WFA, og især de nordiske lande, til at skabe et spændende program, og naturligvis tilbyde det til vores danske partnere. Dette unikke indhold udvikles sammen med partnerne, som også tilbydes at lave en unik event i foråret. Programmet udvikles af Thomas Kragh, direktør i Dansk Annoncørforening, i tæt samarbejde med vores partnere, der alle vil bidrage til indholdet:

  • Dansk Reklamefilm
  • ­Creative Circle
  • ­Adform
  • ­Gallup Kantar
  • Channel Factory
  • STEP Network
  • ­WFA & deres partner: Google, Facebook, Snap, Pinterest, Tiktok

Derudover vil udvalgte eksperter bidrage undervejs og dele deres erfaringer.

Målgruppe

Kommunikations- & Marketingchefer, kommunikations- & marketingmedarbejdere, digitale marketingchefer.

Datoer:

16. - 19. juni 2025

Varighed

Fagligt program: 3 dage
Adgang til lejlighed: 5 dage

Cannes, Frankrig

Inkl. Hotel m 5-personers værelser Ekskl. fly - alle booker selv fly

2.500 kr.

ekskl. moms. Fly og transport er IKKE med.

Bookes selv.

Inkl. fuldt program og lejlighed

Program for “CMO Insight & Challenges”

Vigtigt: Alle deltagere booker selv fly. Der afgår fly til Nice m. Norwegian 10.30-12.50 eller SAS 11.00 – 13.25. Fra lufthavnen tager en taxa ca 45 min. og bus en time.

Note: Programmet bliver løbende udvidet med flere muligheder at vælge imellem, ligesom der kan være en begrænsning til enkelte af program-punkterne. Så snart endeligt program foreligger (ultimo maj), kan deltagere vælge individuelt program, da der vil overlappende muligheder.

Mandag 16. juni

  • 13-15: Check-In på Hotel. Vi har reserveret 5-personers værelser til alle
  • 15.00: Kickoff til Cannes 2025 program: “CMO Insight & Challenges”
    • Faglig dansk introduktion til Cannes Lions med Creative Circle dansk Jury i Cannes Lion
  • 17.00: “KickOff på Cannes 2025” på Google Beach – globalt event sammen med WFA, og de andre nordiske landes deltagere.
    • Please join WFA at the Google Beach, for an exclusive ‘Welcome to Cannes’ cocktail reception
  • 19.30: STEP Network Housewarming & Cannes Kick-off. STEP Network inviterer til en uformel housewarming i vores lejlighed med udsigt over lystbådhavnen i Cannes. Vi byder på aftensmad, god vin og hyggelig stemning.

Tirsdag 17. juni

  • 8.30 – 10.00; IARD event: The Power of Purpose: How Responsible Marketing is Shaping Brand Partnerships.
    • How it builds consumer trust, strengthens brands, and boosts business results
    • How brands are applying responsible practices across new channels like influencer marketing, social commerce, and emerging platforms
    • How the impact is being measured to show value to consumers and business stakeholders
  • 10.00: Besøg i Cannes Lion-paladset: Palais des Festivals et des Congrès, og guided tur: “Cannes Lions 2025 – med gennemgang af kategorier, tidligere vindere mm”
  • 12.00: Frokost med “CMO Insight & Challenges”-deltagere med fagligt oplæg. Vært Adobe
  • 14.00: Meta AI Event. Join Meta for an exclusive session on the rise of Agentic AI and what it means for marketers.
    • The session will bring together senior marketing leaders and Meta experts to explore how AI agents are unlocking new levels of creativity and efficiency and the potential challenges that lie ahead. Expect an open, honest exchange on the most pressing questions, hands-on insights into building and deploying your own agents, and fresh thinking on where the technology is headed next.
  • 16.00: Channel Factory – info følger
  • 18.00: Pre-dinner drinks: Øl, vand, vin, tapas/pindemadder og netværk
  • 19.30: Middag i Cannes for “CMO Insight & Challenges”-deltagere. Senere: aften-drinks på “The PWC Yacht”

Onsdag 18. juni

  • 9.00 – 10.00: Morgenmad på hotellet med faglig præsentation (engelsk, Adform)
  • 11.00: “CMO Insight & Challenges” Roundtable discussion at the “DRF-lejligheden”, for “CMO Insight & Challenges”.
  • 12.30: Frokost og fagligt oplæg med “CMO Insight & Challenges”- deltagere med opsamling på fagligt oplæg;
    • Kantar; Global analyse af effekter: “Why creative quality matters in challenging times – from disruption to action”: Jane Ostler, EVP,  Global Solutions Marketing and Thought Leadership, Kantar & Mette Kjær, Head of Creative, Kantar
  • 14.30: MasterCard Villa: Fueling Universal Passions for Business Success with Mastercard.
    • Join Mastercard CEO Michael Miebach and Chief Marketing & Communications Officer Raja Rajamannar for a compelling conversation with McLaren Racing CEO Zak Brown. 
  • 17.30: Pre-dinner drinks: Øl, vand, vin, tapas/pindemadder og netværk i “DRF-lejligheden”, for “CMO Insight & Challenges”
  • 19.30: Middag m. “CMO Insight & Challenges”-deltagerne. Vært: Adform. Location: Le Speakeasy Paris & Cannes, Festive Restaurant & Club, Paris and Cannes – Le Speakeasy Paris & Cannes, Restaurant Festif, Piano Bar & Night Club  – Vært: Adform
  • Senere: aften-drinks på “The PWC Yacht”

Torsdag 19. juni

  • 9.00 – 10.00: Morgenmad på Hotellet
  • 10.00: Afslutning og evaluering af “CMO Insight & Challenges”. Hvad har vi lært, og hvad kan vi gøre anderledes når vi kommer hjem?
  • Extra mulighed for Marketingchefer: 8.30 – 11.00: “CMO Forum” arrangeret af WFA. Hosted by Mastercard.
  • Evt Fly hjem, feks.: SAS 14.15 – 16.35 eller 22.00-00.20, Norwegian 13.30 – 15.45 eller 21.40-23.55 (bemærk: fly bookes selv)

Note: Der er adgang til lejligheden frem til lørdag 21. juni kl. 11.00. Vi tager forbehold for at program tilpasses løbende. Det færdige program sendes til deltagerne.

Hvor skal vi bo?

  • Hotel Résidence Pierre & Vacances Cannes Verrerie. Vi har booket lejligheder med 5 senge.
  • Der er adgang til 2 pools, tennisbane og strand
  • Afstand til Cannes Lions Festival-bygning (Palais des Festivals et des Congrès) & Strandområdet er 3,8 km:
    • Tog: 20 min., 1 stop, går hver 10. minut. 
    • Bil/Taxa: 10 min.
    • Cykel: 15 min.
    • Gåtur: 30 min.

Spørgsmål?

Thomas Kragh, Direktør, Dansk Annoncørforening

Thomas er ansvarlig for programmet - så tøv ikke med at række ud, hvis du har spørgsmål, eller gerne vil med. Men tøv ikke - for vi er meget tæt på at have udsolgt.

Cannes 2025 - tilmelding

Dato: Mandag 16. juni - Torsdag 19. juni
Lokation: Cannes
Pris: 2.500 kr. (ex. moms)