Formålet er at give medlemmer af Dansk Annoncørforening en unik oplevelse af den globale stemning og kreative top-kvalitet der kan opleves ved Cannes Lions – dog uden at betale for festival-adgang, som er for dyrt for de fleste.
Turen i juni 2025 er også forsøg på at starte en tradition, hvor Dansk Annoncørforening tilbyder medlemmer en unik VIP-oplevelse til Cannes Lion.
Vi vil udnytte de globale kontakter vi har i WFA, og især de nordiske lande, til at skabe et spændende program, og naturligvis tilbyde det til vores danske partnere. Dette unikke indhold udvikles sammen med partnerne, som også tilbydes at lave en unik event i foråret.
Programmet udvikles af Thomas Kragh, direktør i Dansk Annoncørforening, i tæt samarbejde med vores partnere, der alle vil bidrage til indholdet:
Derudover vil udvalgte eksperter bidrage undervejs og dele deres erfaringer.
Målgruppe
Kommunikations- & Marketingchefer, kommunikations- & marketingmedarbejdere, digitale marketingchefer.
16. - 19. juni 2025
Dansk program: 3 dage
Adgang til lejlighed: 5 dage
ekskl. moms. Fly og transport er IKKE med.
Bookes selv.
Inkl. fuldt program og lejlighed
Note: Endeligt og udvidet program udvikles løbende, og forventes klar primo april.
Vigtigt: Alle deltagere booker selv fly. Der afgår der fly til Nice m. Norwegian 10.30-12.50 eller SAS 11.00 – 13.25. Fra lufthavnen tager en taxa ca 45 min.
Note: Der er adgang til lejligheden frem til lørdag 21. juni kl. 11.00
Thomas er ansvarlig for programmet - så tøv ikke med at række ud, hvis du har spørgsmål, eller gerne vil med