Fødevarer i fokus. Hvordan skaber bæredygtighed værdi?
Førevarerbranchen er udfordret på bæredygtigheden, hvordan kommer videre?
Deltag i 3 timer fyldt med inspiration og dialog til dit arbejde med at gøre bæredygtighed værdiskabende. Der er ingen tvivl om, at bæredygtighedsagendaen er kommet for at blive. Kunder og medarbejdere kræver brands tager et ansvar, og der er øget pres fra Christiansborg og EU, men samtidig er det blevet sværere at trænge igennem og få vendt bæredygtighed fra pligt og pisk til gulerod. På dagen vil bæredygtigheds – og kommunikationsekspert Thomas Kolster dele konkrete værktøjer og tips til, hvordan du kan integrere bæredygtighed ind i dit brand og skabe relevant og værdiskabende kommunikation til dine kunder og medarbejdere. Moral og etik-narrativet skal på hylden og det er tid til at tale pris, kvalitet og conveninece, hvis du vil trænge igennem. Du vil blive inspireret af internationale cases og se ny global research fra Warc + Goodvertising, der vil hjælpe dig med at skabe et bedre fundament for forandring.
Der bliver rig mulighed for at stille spørgsmål, gå i dialog og lære fra hinanden.
Målgruppe
Kommunikations- & Marketingchefer, kommunikations- & marketingmedarbejdere, digitale marketingchefer og mindre virksomhedsejere inden for førevarer og beslægtede brancher.
Dagens Program
9.00 Introduktion til dagen, dagens tema og hinanden v. Thomas Kragh, Dansk Annoncørforening
9.15 Hvordan skaber bæredygtighed værdi i en branche, hvor kunderne forventer meget og ikke vil betale? v bæredygtigheds – og kommunikationsekspert Thomas Kolster
10.00 Diskussion om branchens udfordringer
Pause
10.45 Qfaktor-benchmark af 10 dagligvare-selskaber v. Thomas Kragh, Dansk Annoncørforening. Læs mere om Qfaktor her;
11.30 Hvordan er vi klar på morgendagen indenfor bæredygtighed og førevarer? Afsluttende diskussion