Vi har startet en arbejdsgruppe omkring effekt-arbejdet. Vi ønsker at skabe bedre og mere overblik over effekt-målinger på tværs af medier. For annoncører er effekt det vigtigste mål, og de har en jungle af målinger & metoder
Mål-sætninger for at Dansk Annoncørforening nedsætter et ”Marketing Effekt Forum” i Danmark
1.Vi vil gøre annoncører klogere på effekt og bedre til at træffe beslutninger der skaber vækst
2.Vi vil skabe mere transparens ifht effekt-målinger
3.Vi vil samle branchen, og inviterer alle væsentlige aktører med
4.Vi vil arbejde for bedre CMM (Cross Media Measurement)
Dagsorden: