Få styr på AI’s betydning for din kommunikation & markedsføring
Denne uddannelse sætter fokus på, hvordan du kan udnytte mulighederne og bruge AI i marketing og kommunikation – herunder producere indhold, lave research og analyser, udvikle strategier, distribuere og optimere kampagner. Du får viden om, hvilke AI-værktøjer der kan forbedre din kommunikation og markedsføring, og hvordan du bruger dem. Vi lægger således vægt på, at vi både gennemgår den betydning AI får i forskellige marketing-discipliner, og hvordan AI-værktøjerne fungerer.
Kurset ledes af Thomas Kragh, direktør i Dansk Annoncørforening, Derudover vil udvalgte eksperter bidrage undervejs og dele deres erfaringer.
Mød blandt andre:
Målgruppe
Kommunikations- & Marketingchefer, kommunikations- & marketingmedarbejdere, digitale marketingchefer og mindre virksomhedsejere.
Alle kan deltage uanset erfaring og vidensniveau.
Det vil være en fordel at deltage to eller flere fra samme virksomhed, da implementeringen herefter vil være lettere, men det er ikke en forudsætning.
Det siger vores kunder
“Mange tak for en fantastisk lærerig uddannelsesdag – ny AI-viden som skal hjem og tænkes i system – og omsættes til handling”
– Pia Marie Schougaard, Ejer, Coredesign
“Tak for en fantastisk spændende dag med hands on læring i form af konkrete cases og et kig ind i fremtiden. Glæder mig til at få omdannet bare lidt fra mine 25 siders noter til konkrete actions”
– Berit Hetz, Ejer og direktør, P. Hertz