Loading Events

Trump, USA & Markedsføring

Flyverskjul, Dannebrog eller uld i mund? Hvordan skal danske annoncører navigere i Trump 2.0?

Hvordan kan man agere i den nye verden med Trump 2.0?

Trumps comeback til Det Hvide Hus har allerede fået konsekvenser – også for danske annoncører. Den amerikanske ambassade har henvendt sig til danske virksomheder ovenpå opgøret med wokeisme og DEI-agendaen, som ellers har præget erhvervslivets samfundsansvar i årevis. Samtidig breder forbrugerboykot sig mod flere amerikanske brands.

Dansk Annoncørforening og Holm Kommunikation inviterer til et skarpt og strategisk event om, hvordan danske annoncører kan agere i en virkelighed domineret af Trump 2.0.

Vi diskuterer bl.a.:

  • Skal jeres DEI-strategi justeres – og hvordan?
  • Hvad gør man med kampagner, der omhandler diversitet og køn?
  • Hvordan skal amerikanske brands agere i Europa?
  • Hvad er risikoen for at smide konkurrenterne under en amerikansk bus?
  • Og hvordan undgår man at ende i stormvejr uden at svigte egne værdier?

Få konkrete pejlemærker, cases og erfaringer fra medlemmer – og bliv klogere på, hvordan I bedst sikrer jeres brand i en ny politisk virkelighed.

Varighed

2 timer

Dato:

9. maj
2024
8.00–10.00

Holm Kommunikation

Ryesgade 3F,
1. sal,
2200
Kbh N

Gratis

For medlemmer

Om Holm Kommunikation

Holm Kommunikation er et af Danmarks førende kommunikationsbureauer med speciale i strategisk PR, public affairs, corporate kommunikation og digitale kampagner. De hjælper både danske og internationale virksomheder med at navigere i komplekse dagsordener, skabe troværdige fortællinger og opnå politisk og mediemæssig gennemslagskraft. Med et stærkt team af erfarne rådgivere er Holm kendt for sin indsigt i mediernes kredsløb, politiske processer, samfundstendenser og krisekommunikation – og for evnen til at koble det hele til forretningsmæssige mål.

 

Morten Holm, Direktør, Holm Kommunikation

Morten er partner i Holm Kommunikation, som han stiftede i 1998. I dag rådgiver han en række af vores kunder inden for krisekommunikation, strategisk kommunikation og public affairs. Morten er uddannet cand.merc. fra CBS. Han har en politisk baggrund med tillidsposter i Det Konservative Folkeparti og er i dag medlem af CEPOS’ Centerråd og bestyrelsen for FOF København, ligesom han er hon. konsul til Etiopien. Morten har desuden været bestyrelsesmedlem i en række private virksomheder og organisationer, herunder Danske Sundheds

Christian Top Marchant, Partner, Holm Kommunikaktion

Christian er ansvarlig for bureauets it-kunder, som han rådgiver om strategisk kommunikation, PR og krisekommunikation. Christian er cand.mag. i medievidenskab fra Københavns Universitet og har som en del af sin uddannelse læst Media Studies og International Relations på University of Westminster i London. Han har tidligere arbejdet med PR-rådgivning af it-virksomheder som hhv. praktikant og studentermedhjælper hos Text100 og Burson-Marsteller.

Trump, USA & Markedsføring

Dato: Fredag 9. Maj, 8.00 - 10.00
Lokation: Holm Kommunikation, Ryesgade 3F, 1. sal, 2200 København N
Pris: GRATIS for medlemmer / 995 kr. for IKKE-medlemmer

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Gratis for medlemmer
Gratis for medlemmer af Dansk Annoncørforening
kr0,00
30 available
For IKKE medlemmer
Hvis du IKKE er medlem af Dansk Annoncørforening
kr995,00
29 available