Flyverskjul, Dannebrog eller uld i mund? Hvordan skal danske annoncører navigere i Trump 2.0?
Trumps comeback til Det Hvide Hus har allerede fået konsekvenser – også for danske annoncører. Den amerikanske ambassade har henvendt sig til danske virksomheder ovenpå opgøret med wokeisme og DEI-agendaen, som ellers har præget erhvervslivets samfundsansvar i årevis. Samtidig breder forbrugerboykot sig mod flere amerikanske brands.
Dansk Annoncørforening og Holm Kommunikation inviterer til et skarpt og strategisk event om, hvordan danske annoncører kan agere i en virkelighed domineret af Trump 2.0.
Vi diskuterer bl.a.:
Få konkrete pejlemærker, cases og erfaringer fra medlemmer – og bliv klogere på, hvordan I bedst sikrer jeres brand i en ny politisk virkelighed.
2 timer
9. maj
2024
8.00–10.00
Ryesgade 3F,
1. sal,
2200
Kbh N
For medlemmer
Holm Kommunikation er et af Danmarks førende kommunikationsbureauer med speciale i strategisk PR, public affairs, corporate kommunikation og digitale kampagner. De hjælper både danske og internationale virksomheder med at navigere i komplekse dagsordener, skabe troværdige fortællinger og opnå politisk og mediemæssig gennemslagskraft. Med et stærkt team af erfarne rådgivere er Holm kendt for sin indsigt i mediernes kredsløb, politiske processer, samfundstendenser og krisekommunikation – og for evnen til at koble det hele til forretningsmæssige mål.
Morten er partner i Holm Kommunikation, som han stiftede i 1998. I dag rådgiver han en række af vores kunder inden for krisekommunikation, strategisk kommunikation og public affairs. Morten er uddannet cand.merc. fra CBS. Han har en politisk baggrund med tillidsposter i Det Konservative Folkeparti og er i dag medlem af CEPOS’ Centerråd og bestyrelsen for FOF København, ligesom han er hon. konsul til Etiopien. Morten har desuden været bestyrelsesmedlem i en række private virksomheder og organisationer, herunder Danske Sundheds
Christian er ansvarlig for bureauets it-kunder, som han rådgiver om strategisk kommunikation, PR og krisekommunikation. Christian er cand.mag. i medievidenskab fra Københavns Universitet og har som en del af sin uddannelse læst Media Studies og International Relations på University of Westminster i London. Han har tidligere arbejdet med PR-rådgivning af it-virksomheder som hhv. praktikant og studentermedhjælper hos Text100 og Burson-Marsteller.