Vores netværk fokuserer som de eneste på marketing, og tilbydes KUN til medlemmer. Du er hermed garanteret et fortroligt og lidt nørdet rum, hvor du mødes med fagkolleger
- Vi samler netværks-grupperne efter din interesse, rolle og faglighed. Ingen sælgere eller rådgivere – kun DAOM-medlemmer
- Du er specialist indenfor feks. SEO, SEM, SoMe, CRM/Marketing Automation, UX, Design, Content/ Nyhedsbreve eller du er CMO, Brand manager, Campaign Manager eller lign
- Vi afholder 2 årlige netværksdage, Århus & København, hvor alle netværk bliver inviteret til en fagligt spændende dag med oplæg og hyggelig, faglig samvær. Ofte i forlængelse af en konference, se i kalenderen og tilmeld dig her
- Grupperne har maks 18 deltagere, og medlems-skabet er til virksomheden, og kan overdrages til nye medarbejdere
- DAOM udvikler indhold; inkl. 1-2 eksterne indlæg på møderne, og via erfa-besøg hos medlemmer
- Vi arrangerer besøg i andre virksomheder, teknologi-leverandører, netværks-frokoster, & – middage
Mangler du et fagligt netværk?
Alle fortjener et godt fagligt netværk, de bedste værktøjer – og adgang til viden og sparring
Marketingfeltet forandrer sig med hastige skridt – derfor tilbyder vi et skræddersyet netværk, der giver dig en unik mulighed for at være på forkant med udviklingen, og kan
- udvikle dig fagligt og lidt nørdet med andre specialister, med spændende møder hos virksomheder
- betro sig til andre, spørge både klogt og dumt, og få og give hjælp
- indgå i en fortrolig dialog, hvor vi sammen udforsker en ny teknologi, et nyt emne, trend mm
I netværket får alle nye ”faglige kolleger”, som man kan sparre med, læne sig op ad, og som tør udfordre og udvikle en til at blive bedre.
Den faglige udvikling er et strategisk indsats
Fra at være en kreativ, producerende og kommunikerende afdeling, forventes det nu også, at marketingafdelingen i højere grad kan påtage sig rollen som indsigtsekspert og “performance optimizer”, der kan agere et holistisk og innovativt forbindelsesled i fremtidens organisationer. Og med et øget ansvar for at drive projekter på tværs – samtidig med at især de digitale værktøjer og platforme kræver øget specialistviden.
Derfor er det også vigtigt, at du som marketingprofil i virksomheden har den rette viden og den optimale indsigt tilgængelig, som gør dig rustet til både at rådgive ledelsen om markedets kontinuerlige udvikling samt sørge for, at alle dele af virksomheden har kunderne i fokus.
I netværksgrupperne tilbydes også at mødes på tværs på “Netværksdage”, hvor fokus kunne være:
- Bureau samarbejde. Inkl. pitch-guide, best-practice, jura, fælles-aftaler, guides, værktøjer, support, ”vælge det rette bureau-tool”
- New Media: SoMe-content strategy and development, web 3.0, Metaverses, AI, augmented reality etc.
- Transparens & effekt; medie-indkøbet, effekter, bureau-indtægter, kontrol, Danske Mediers andel
- Brands & etik: Brand Mgt. -dilemmaer; feks på Klima & Bæredygtighed (GreenWashing), Data-etik, ligestilling, Woke mm
- Data & MarTech; Data & Digital Performance; systemer, styring, effekt. Feks erfamøder indenfor systemer, som feks Adobe, Salesforce, Agilic, Bloomreach, Sitecore eller lign
Tag fat i os, hvis du vil høre mere:
Kontakt
Direktør: Thomas Kragh
thomas@daom.dk
+45 5139 3347