MARKETING & KUNSTIG INTELLIGENS

Marketing er for evigt forandret, efter at AI (kunstig intelligens) har ramt marketing-verdenen. Men hvad betyder det for dig, dit job, din karriere, din virksomhed. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.

Dato: Onsdag 24. april, 13.00 - 16.30
Lokation: CodeNode, Gdanskgade 2, 2150 København (Nordhavn)

Adrian Kaule

Head of Sales, Marketing & Product/UX
Nemlig.com

Navn Efternavn

SEO Tech Lead, Nordics
Omnicom

Peter Hestbæk

Digital direktør
Matas

Søren Mohr

AI & Media Lead
Nestlé

Asger Storebjerg

Managing Director
TRANSACT

Rasmus Panduro

Head of Digital Operations
Spies/Nordic Leisure Travel Group

MARKETING BLIVER UDFORDRET OG DELVIST ERSTATET AF AI

AI, som på dansk hedder: Kunstig Intelligens, dækker over et område inden for computerteknologi, hvor man beskæftiger sig med at få maskiner (og herunder computere) til at tænke og agere som mennesker – altså med intelligens. ChatGPT og andre værktøjer vil forandre marketing hurtigere end andre teknologier, mange mener det er en mere voldsom forandring end internettet var/er. Marketing discipliner vil forandres, nogle vil måske helt forsvinde, og både på bureauer og i virksomheder, skal man udfordre sig selv på hvilken konsekvens det vil få for arbejdet, strategien, kunde-dialogen mm

HVAD FÅR DU MED HJEM?

Konferencen vil være fyldt med læring, inspiration og reflektion. Der vil blive tid og rum til at stille spørgsmål så de forskellige emner kan relateres direkte ind til din behov. Derudover får du følgende med:

  • Hvordan lærer du at bruge AI? Nye metoder og værktøjer
  • Inspiration fra de allerbedste fra marketing-branchen
  • AI i marketing? Kan man med enkle midler skabe de resultater der før tog lang tid?
  • Hvordan kan vi implementere AI i en travl hverdag?
  • Do´s and Don´t´s med AI
  • Hjælp til en AI-strategi

Så kom og bliv inspireret til hvordan du kan skabe succesfuld AI i din virksomhed

HVEM ER I MÅLGRUPPEN?

Du er ansat i en større organisation, og er interesseret i at forbedre jeres kultur. Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med at udvikle den rette kultur, og vil gerne lære fra de bedste.

PROGRAM

12.30 – 13.00

Registrering, kaffe, vand & netværk

13.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh

13.05 – 13.45: Søren Mohr, Nestle
Nestlé’s markedsførings rejse med AI

Søren vil fortælle om Nestlé’s rejse med AI, som har været lærerig og udfordrende. Dels har det været udfordrende, som en global corporate virksomhed, at få adgang til, at arbejde med AI tools da ansvaret og håndteringn har ligget hos IT med Legal på sidelinjen. Dels har det været en udfordring, at få kollegaer i Nestlé til, at adoptere AI i deres daglige arbejde. Søren fortæller om læringen undervejs og hvor Nestlé Nordics er idag med AI og hvordan et strukturet set-up sikrer en ansvarlig onboarding til AI.

Søren Mohr

AI & Media Lead
Nestlé

13.45 – 14.15: Rasmus Panduro, Spies

Hvordan flytter man en organisation, så at AI bliver en fælles mulighed? Hør om Spies rejse med udgangspunkt i marketing, hvordan at Spies greb mulighederne an og fokuserede på forandringen i organisationen med den nye tekonologi.

RASMUS PANDURO

Head of Digital Operations
Spies

14.15 – 14.45: Asger Storebjerg & Anders Houlberg :
Supercharge din performance marketing indsats ved at bruge AI

Asger og Anders giver en update på mulighederne ved AI i performance marketing.

Længe før nogen satte ordet ”Chat” foran ”GPT” var Anders allerede aktuel med Award-nominerede SEO cases baseret på GPT. Anders er en af de førende eksperter på AI indenfor søgemaskineoptimering, og giver her et indblik hvordan du sigterer en konkurrencefordel ved at implementere AI i din SEO strategi.

Anders Houlberg

SEO specialist & nørd
SEO Lead hos Transact/OMD

Pause & netværk

15.00 – 15.45: Peter Hestbæk: AI’s vej frem til idag, og hvordan vi skaber bedre forretning

Matas er en af landets mest veldrevne eCommerce-spillere, så naturligvis har de benyttet AI igennem længere tid. Peter giver her sit bud på hvordan man som virksomhed kan gribe den an, med konkrete værktøjer til at lægge sin AI-strategi

Peter Hestbæk

Head of Digital Sales & Marketing
Matas

15.45 – 16.30: Adrian Kaule:
AI til nye processer, nye metoder og delvist ny forretnings-strategi!

En case om brug af data, AI og innovativ eksekvering til skalering af midt/upper funnel 1:1 marketing.

Adrian Kaule

Head of Sales, Marketing & Product/UX
Nemlig.com

16.30 Afrunding & tak for idag

MARKETING & KUNSTIG INTELLIGENS

Dato: Onsdag 24. april, 13.00 - 16.30
Lokation: CodeNode, Gdanskgade 2, 2150 København (Nordhavn)
Pris: 995 kr. (ex. moms)

GRATIS for medlemmer af Dansk Erhverv & Dansk Annoncørforening - send mail til thomas@danskannoncørforening.dk