Deltagelse på seminarer er gratis for medlemmer af Dansk Annoncørforening. Andre kan deltage for 995,- kr pr. event. Konferencer er prissat individuelt

Effektive og kreative kampagner med AI

Hvordan skaber vi effektive kampagner? Hvad kan AI gøre for os Få indblik i, hvordan ChatGPT, MidJourney og lignende værktøjer kan tage det kreative arbejde til et nyt niveau. Konkrete cases og seneste opdatering på AI-tools til kreativ udvikling. SEO & search med AI. Hvordan forbereder du dig på Google’s nye tools, services, og hvordan […]

Free

Q-faktor, biler; 5 analyser giver et unikt branche-benchmark – hvem er mest effektiv: Tesla eller Mercedes?

Oday Østerfælled Torv 4, København, Denmark

Seminar med analysens resultater. Læs mere om metoden her og i en artikel om analysen her: https://markedsforing.dk/artikler/nyheder/tesla-i-digital-infight-med-mercedes/ Indhold: – Kort intro v. Thomas Kragh, Dansk Annoncørforening– Kendskab v. Kantar/Gallup v. Sven Nakotte– Loyalitetsmåling v. Mikkel Korntved, Loyalty Group– Branding v. Kristina May Prise, AM Copenhagen– UX/digital kundeoplevelse v. Jacob Hvam, Oday– Digital performance v. Asger […]

Free

Hvad må man – og hvad må man ikke?

Kromann Reumert Sundkrogsgade 5, København Ø, Denmark

Markedsføringsret – hvad er reglerne ifht. AI, GDPR, Influencer marketing … TILMELDING: INFO@DAOM.DK eller brug formular her: https://www.danskannoncørforening.dk/cmo/ Indhold:

Free

Konference: Digital Advertising 24 – få 500kr rabat

Pressen, JP/Politiken Media Group JP/Politiken

Se program på: https://iabdanmark.dk/digital-advertising/program/ Om fremtidens medier, AI's rolle og et internationalt oulook. Arrangeret i samarbejde med IAB & Danske Medier

kr.1550

Deltagelse på seminarer er gratis for medlemmer af Dansk Annoncørforening. Andre kan deltage for 995,- kr pr. event. Konferencer er prissat individuelt