Marketing er for evigt forandret, efter at AI (kunstig intelligens) har ramt marketing-verdenen. Men hvad betyder det for dig, dit job, din karriere, din virksomhed. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.
BONUS: Du får en gratis AI e-learning pakke med hjem!
Founder of "Hello Ada" hos LEGO
How brands must align and develop with AI
Lead AI Popper, Spies Rejser
Hvordan AI forbedrer kundeservice, marketing og kommunikation
Keynote Speaker, Institute of AI
Undersøgelse: AI i danske virksomheder
Partner, Kromann Reumert
Jura og etiske spille-regler for AI
Head of Marketing hos GoLearn.dk
AI der optimerer marketing-processerne i learning
SEO Manager hos Matas
AI & gap-analyse i content strategien
Managing director, Transact
AI revolutionerer Performance Marketing
Managing Director, Hearts & Science
Hvordan AI revolutionerer den kreative arbejdsproces
Titel
Overskrift på oplæg
8.30 – 9.00
Registrering, kaffe, vand & netværk
9.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh
9.10 – 9.45: Nermeen Ghoniem, Founder at Hello Ada and Board Member at AI Pioneer Centre
“Hello Ada” dykker ned i emner fra fremtidens tendenser set af børn, til meningsfulde samtaler mellem forældre og børn.
AI Keynote speaker
Brands and AI - a strategy view
9.45 – 10.30: Rasmus Panduro, Spies: Den AI-drevne organisation
Rasmus var bannerfører i Spies-koncernen, da AI skulle optimere arbejdsgange i kundeservice, markedsføring, kommunikation, og de har opnået markante resultater de sidste 18 måneder. Er du interesseret i hvordan marketing kan bruge AI til at drive en udvikling på tværs i organisationen, så vil Rasmus komme med nogle konkrete tips og værktøjer.
Lead AI "Popper!"
Vinderkultur – når AI-samarbejdet skal fungere!
Pause
10.45 – 11.15: Asger Storebjerg, Transact:
Supercharge din marketingindsats ved at bruge AI
Performance marketing er nok den marketing-discilplin, hvor AI kan give dig den største gevinst – og du SKAL begynde at anvende de nye AI-værktøjer. Asger giver dig et overblik, samt konkrete learnings fra både Google, Meta, TikTok og alle de andre platforme.
Director, Transact
AI x Performance Marketing
11.15 – 12.00: Sofie Klintrup: produktion af interajktive læringsværktøjer om og med AI
GoLearn producerer rigtig meget indhold i deres kerneprodukt “e-learning”, og bruger naturligvis meget af indholdet i deres digitale markedsføring. De anvender mange værktøjer til at optimere processer, samarbejde med bureauer og freelancere, og har fået et markant løft i effektivitet med nye AI-tools.
marketingvhef, GoLearn
AI der ændrer marketing-processer
13.00 – 13.45: Line Lyst, Institute of AI
Line Lyst har 20 års erfaring fra globale ledelsesroller i virksomheder som Novo Nordisk, LEO Innovation Lab, Rambøll og GN Store Nord, hvor hun har stået i spidsen for innovation og digital forretningsudvikling. Sammen med “Institute of AI” gennemfører vi en analyse af hvordan AI er implementeret i danske virksomheder, og i Marketing, og præsenterer her dugfriske tal fra analysen.
AI Innovations-ekspert, Institute of AI
Analyse af brugen af AI i danske virksomheder
13.45 – 14.30: Christoffer Heisel, Matas: Sådan bruger Matas datadrevet gap-analyser og AI i deres content strategi
Christoffer vil fortælle om, hvordan Matas gør brug af AI og data-drevne gap analyser i content strategien, samt hvilke ranking faktorer de har fokus på netop nu.
Skal du optimere din SEO-indsats, og er nysgerrig på, hvilke taktikker og metoder, der har resulteret i en markedsledende position for Matas?
SEO Manager, Matas
AI til bedre content - mere effekt
14.30 – 15.15: Kristian Storgaard, Kromann Reumert: Juridisk og etisk status på AI
Men hvad med lovgivningen og etikken? Hvad er gældende lov ifht ophavsret og brugsretten. Hvad må man godt – og hvad må man absolut ikke? og hvordan udfordrer AI vores etiske ansvar i markedsføringen. Kristian giver et overblik og nogle retningslinjer, så du kan sikre dig …
Partner, Kromann Reumert
AI udfordrer juraen - her er faldgruberne
15.30 – 16.00: Claus Andersen: De kreative processer er i AI-chock … eller kraftig forandring
AI kan udvikle bedre kampagner, og bedre markedsføring, Claus vil vise de bedste eksempler på hvordan data bruges i de kreative processer i samspillet mellem bureau og annoncør. Claus viser eksempler fra både ind- og udland, og hvordan effektiviteten i konceptudvikling, produktion, distribution og effekt-måling kommer annoncører til gode
Managing Director at Hearts & Science + Drum CPH
AI der udfordrer de kreative processer og samarbejdet med bureauerne
16.00 Panel-debat – hvordan ser fremtiden ud for AI i marketing?
16.30 Afrunding & tak for idag
Du får din gratis personlige AI e-learning pakke med hjem …
Direktør Dansk Annoncørforening
Ordstyrer