MARKETING & KUNSTIG INTELLIGENS

Marketing er for evigt forandret, efter at AI (kunstig intelligens) har ramt marketing-verdenen. Men hvad betyder det for dig, dit job, din karriere, din virksomhed. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.

BONUS: Du får en gratis AI e-learning pakke med hjem!

Dato: Tirsdag 18. juni, 9.00 - 16.30

Nermeen Ghoniem

Founder of "Hello Ada" hos LEGO
How brands must align and develop with AI

Rasmus Panduro

Lead AI Popper, Spies Rejser
Hvordan AI forbedrer kundeservice, marketing og kommunikation

Line Lyst

Keynote Speaker, Institute of AI
Undersøgelse: AI i danske virksomheder

Kristian Storgaard

Partner, Kromann Reumert
Jura og etiske spille-regler for AI

Sofie Klintrup

Head of Marketing hos GoLearn.dk
AI der optimerer marketing-processerne i learning

Christoffer Heisel

SEO Manager hos Matas
AI & gap-analyse i content strategien

Asger Storebjerg

Managing director, Transact
AI revolutionerer Performance Marketing

Claus Andersen

Managing Director, Hearts & Science
Hvordan AI revolutionerer den kreative arbejdsproces

Taler på vej ...

Titel
Overskrift på oplæg

BAGGRUND: MARKETING BLIVER UDFORDRET OG DELVIST ERSTATET AF AI

AI, som på dansk hedder: Kunstig Intelligens, dækker over et område inden for computerteknologi, hvor man beskæftiger sig med at få maskiner (og herunder computere) til at tænke og agere som mennesker – altså med intelligens. ChatGPT og andre værktøjer vil forandre marketing hurtigere end andre teknologier, mange mener det er en mere voldsom forandring end internettet var/er. Marketing discipliner vil forandres, nogle vil måske helt forsvinde, og både på bureauer og i virksomheder, skal man udfordre sig selv på hvilken konsekvens det vil få for arbejdet, strategien, kunde-dialogen mm

HVAD FÅR DU MED HJEM?

Konferencen vil være fyldt med læring, inspiration og reflektion. Der vil blive tid og rum til at stille spørgsmål så de forskellige emner kan relateres direkte ind til din behov. Derudover får du følgende med:

  • Hvordan lærer du at bruge AI? Nye metoder og værktøjer
  • Inspiration fra de allerbedste fra marketing-branchen
  • AI i marketing? Kan man med enkle midler skabe de resultater der før tog lang tid?
  • Hvordan kan vi implementere AI i en travl hverdag?
  • Do´s and Don´t´s med AI
  • Hjælp til en AI-strategi

Så kom og bliv inspireret til hvordan du kan skabe succesfuld AI i din virksomhed

HVEM ER I MÅLGRUPPEN?

Du er ansat i en større organisation, og er interesseret i at forbedre jeres kultur. Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med at udvikle den rette kultur, og vil gerne lære fra de bedste.

PROGRAM

8.30 – 9.00

Registrering, kaffe, vand & netværk

9.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh

9.10 – 9.45: Nermeen Ghoniem, Founder at Hello Ada and Board Member at AI Pioneer Centre

“Hello Ada” dykker ned i emner fra fremtidens tendenser set af børn, til meningsfulde samtaler mellem forældre og børn.

NERMEEN GHONIEM

AI Keynote speaker
Brands and AI - a strategy view

9.45 – 10.30: Rasmus Panduro, Spies: Den AI-drevne organisation

Rasmus var bannerfører i Spies-koncernen, da AI skulle optimere arbejdsgange i kundeservice, markedsføring, kommunikation, og de har opnået markante resultater de sidste 18 måneder. Er du interesseret i hvordan marketing kan bruge AI til at drive en udvikling på tværs i organisationen, så vil Rasmus komme med nogle konkrete tips og værktøjer.

RASMUS PANDURO

Lead AI "Popper!"
Vinderkultur – når AI-samarbejdet skal fungere!

Pause

10.45 – 11.15: Asger Storebjerg, Transact:
Supercharge din marketingindsats ved at bruge AI

Performance marketing er nok den marketing-discilplin, hvor AI kan give dig den største gevinst – og du SKAL begynde at anvende de nye AI-værktøjer. Asger giver dig et overblik, samt konkrete learnings fra både Google, Meta, TikTok og alle de andre platforme.

ASGER STOREBJERG

Director, Transact
AI x Performance Marketing

11.15 – 12.00: Sofie Klintrup: produktion af interajktive læringsværktøjer om og med AI

GoLearn producerer rigtig meget indhold i deres kerneprodukt “e-learning”, og bruger naturligvis meget af indholdet i deres digitale markedsføring. De anvender mange værktøjer til at optimere processer, samarbejde med bureauer og freelancere, og har fået et markant løft i effektivitet med nye AI-tools.

SOFIE KLINTRUP

marketingvhef, GoLearn
AI der ændrer marketing-processer

Frokost

13.00 – 13.45: Line Lyst, Institute of AI

Line Lyst har 20 års erfaring fra globale ledelsesroller i virksomheder som Novo Nordisk, LEO Innovation Lab, Rambøll og GN Store Nord, hvor hun har stået i spidsen for innovation og digital forretningsudvikling. Sammen med “Institute of AI” gennemfører vi en analyse af hvordan AI er implementeret i danske virksomheder, og i Marketing, og præsenterer her dugfriske tal fra analysen.

Line Lyst

AI Innovations-ekspert, Institute of AI
Analyse af brugen af AI i danske virksomheder

13.45 – 14.30: Christoffer Heisel, Matas: Sådan bruger Matas datadrevet gap-analyser og AI i deres content strategi

Christoffer vil fortælle om, hvordan Matas gør brug af AI og data-drevne gap analyser i content strategien, samt hvilke ranking faktorer de har fokus på netop nu.

Skal du optimere din SEO-indsats, og er  nysgerrig på, hvilke taktikker og metoder, der har resulteret i en markedsledende position for Matas?

CHRISTOFFER HEISEL

SEO Manager, Matas
AI til bedre content - mere effekt

14.30 – 15.15: Kristian Storgaard, Kromann Reumert: Juridisk og etisk status på AI

Men hvad med lovgivningen og etikken? Hvad er gældende lov ifht ophavsret og brugsretten. Hvad må man godt – og hvad må man absolut ikke? og hvordan udfordrer AI vores etiske ansvar i markedsføringen. Kristian giver et overblik og nogle retningslinjer, så du kan sikre dig …

KRISTIAN STORGAARD

Partner, Kromann Reumert
AI udfordrer juraen - her er faldgruberne

Pause

15.30 – 16.00: Claus Andersen: De kreative processer er i AI-chock … eller kraftig forandring

AI kan udvikle bedre kampagner, og bedre markedsføring, Claus vil vise de bedste eksempler på hvordan data bruges i de kreative processer i samspillet mellem bureau og annoncør. Claus viser eksempler fra både ind- og udland, og hvordan effektiviteten i konceptudvikling, produktion, distribution og effekt-måling kommer annoncører til gode

CLAUS ANDERSEN

Managing Director at Hearts & Science + Drum CPH
AI der udfordrer de kreative processer og samarbejdet med bureauerne

16.00 Panel-debat – hvordan ser fremtiden ud for AI i marketing?

  • Line Lyst
  • Asger Storebjerg
  • Rasmus Panduro
  • Sofie Klintrup
  • Claus Andersen
  • Nermeen Ghoniem

16.30 Afrunding & tak for idag

Du får din gratis personlige AI e-learning pakke med hjem …

Thomas Kragh

Direktør Dansk Annoncørforening
Ordstyrer

MARKETING & KUNSTIG INTELLIGENS

Dato: Tirsdag 18. juni, 9.00 - 16.30
Lokation: CodeNode, Gdanskgade 2, 2150 København
Pris: 1.495 kr. (ex. moms)
Pris for medlemmer af Dansk Annoncørforening / Dansk Erhverv: 995 kr. (ex. moms)

BETAL MED KREDITKORT

ELLER MED FAKTURA