Fremover skal Marketing ikke blot bringe innovation på markedet, men aktivt deltage i at skabe den. Det kræver et tæt samarbejde med produktudviklingsteams og en helt anden tilgang fra idé til færdigt produkt, end vi er vant til.
Samtidig skal Marketing mestre kunsten at udnytte AI’s potentiale til at forudsige forbrugertrends, tilbyde bedre kundeoplevelser og optimere markedsføringsstrategier.
Denne Masterclass vil udforske disse emner i dybden og udstyre deltagerne med de værktøjer og indsigt, der skal til for at få succes i en stadig mere innovativ og digitaliseret verden.
Målgruppe
Kommunikations- & Marketingchefer, kommunikations- & marketingmedarbejdere, digitale marketingchefer og mindre virksomhedsejere.
Én dag
Lektioner: 8
23. oktober 2024
Kl. 09.00 – 16.00
Roskildevej 38
2000 Frederiksberg
ekskl. moms
Formiddag
Eftermiddag
Rasmus Pallesen, Head og Social, Danske Bank
→ Baggrund og status på AI for kommunikation & marketing
→ De væsentligste AI-værktøjer for marketing & kommunikation
→ Optimering og effektivisering af innovation som ressource i marketing, personligt og i teamet/afdelingen
→ AI’s betydning for strategi og kompetenceudvikling i marketing & kommunikation
Thomas driver en række netværksgrupper om AI, afholder en række seminarer og konferencer om AI. Tidligere digitalt ansvarlig i Nykredit, Alka, Købstæderens Forsikring, Accenture med diverse AI-projekter især i finans & forsikring. Thomas er uddannet MBA fra CBS & INSEAD, og har afviklet MasterClass i Digital Innovation i 4 år.
Line Lyst er tidl. Chief Entrepreneur i GN Group og før det Global Head of Innovation i henholdsvis Rambøll og LEO Innovation Lab. Bliv klar til at omfavne AI og udnytte dens potentiale til at få gladere medarbejdere, skabe innovative løsninger og konkurrencemæssige fordele. Line er dedikeret futurist og ChatGPT entusiast. Med mere end 14 års erfaring i innovation og brug af kunstig intelligens (AI), har hun en dybdegående forståelse for teknologiens potentiale.