Vi tilbyder flere forskellige netværk, hvor du kan mødes i et fortroligt rum med ligesindede, der arbejder med et emne indenfor marketing Der er både tid til at blive inspireret af højt kvalificerede oplægsholdere, dele og få erfaringer fra de andre deltagere, og udvide dit netværk.
Der er pt. flg. netværksgrupper:
Dansk Annoncørforening arrangerer alle netværksmøderne, med 2 typer af møder:
Desuden deltager alle netværksdeltagere gratis til vores konferencer – se den aktuelle liste her. Ofte sidder netværksdeltagerne sammen 🙂
12. December; 8.30-11.30: “CXO Peer Talk m. Niels Lunde”
Uforudsigelighed præger lederens hverdag hvor beslutninger skal træffes i stor hast. Hvad stiller det af krav til nye kompetencer og ledelsesstil? Hvordan bevarer man og styrker kundefokus på tværs af organisationen? Hvordan sikrer man at kundens oplevelse af jeres brand er ens på tværs af digitale og fysiske kanaler? Hvordan tilpasser man sig kundernes ændrede adfærd og forventninger?
På CxO Peer Talk inviteres du til et møde med andre ledere for at diskutere, hvordan man som leder navigerer i det urolige farvand. Det gør vi sammen med Niels Lunde forfatter og chefredaktør Børsen
Afholdes: Tivoli Hotel (vært: Adobe)Inkl. morgenmad + frokost-sandwich
16. Januar; 14.00-16.30: “OKR hos VISMA Marketing”
Kom væk fra KPI-helvedet, og bliv mere effektiv. Hvordan får du mere gejst, mere arbejdsglæde i dit team af marketing-kolleger?Hvad driver den effektiv organisation – og den effektive marketing? Hvilke KPI’er og mål er de væsentlige?
Kom og hør om hvordan Visma arbejder med OKR, og får imponerende gode resultater ud af det.
Vært er Troels Skjelboe, COO & CMO hos Visma
Afholdes hos: Visma Software A/S, Langebrogade (Gærtorvet 3, 1799 København Hovedstaden)
17. Januar; 14.00-17.00: “B2B Cases”
Danish Digital Award er Danmarks største award, og har igennem årene hædret de bedste kampagner og marketing-successer. De har i år 10 års jubilæum, og med Kim Jong som tovholder, idemand og Jury-formand er der nok af case-materiale at dykke ned i.
Kom og hør om de bedste B2B-cases, og hvilke resultater der har imponeret mest. Vært er Kim Jong Andersen hos WDP
19. Januar; 14.00-17.00: “Adfærds-design/Behavioral economics”
Adfærds-design & Behavioral economics har gået sin sejrsgang i alverdens markedsføring, men hvorfor virker det ? hvad er de bedste “greb” ? og hvornår bliver det til “dark patterns”?
Vi får besøg fra Dipesh Mistry, Associate Director at The Behavioural Architects i London, som i to omgange har udgivet analysen og rapporten “The Messy Middle”, samt de bedste vinder-cases fra de sidste 10 års Danish Digital Award, og hvilke resultater der har imponeret mest.
26. Januar; 9.00-11.00: “AI i performance marketing”
AI forandrer for altid marketing, og hvordan vi laver effektiv markedsføring – ikke mindst i “performance marketing”-discipliner. Der er nye tiltag og muligheder hver måned. Vi giver her en status, giver rum til spørgsmål og gode cases fra de bedste i Danmark.
Kom og hør om fra de bedste, og hvilke resultater der har skabt mest effekt. Vært er Transact
13. Februar; 15.00-17.00: “Effektiv markedsføring med video”
Video er i markedsføring overalt, og ofte afhænger succesen af det video indhold der udvikles. Men hvilke greb og effekter er de bedste? Hvad virker? Hvilke teknikker skal der lægges vægt på? Vi giver her en status, giver rum til spørgsmål og gode cases fra de bedste i Danmark.
Kom og hør om fra de bedste, og hvilke resultater der har skabt mest effekt. Vært er Twentythree
6. Februar; 15.00-17.00: “Hvad betyder AI for udviklingen af den gode brugeroplevelse (UX)”
Alle vil tilbyde kunderne de bedste bruger-oplevelser. Men hvilke UX-greb og UI-effekter er de bedste? Hvad virker? Hvilke teknikker skal der lægges vægt på? Vi giver her en status, giver rum til spørgsmål og gode cases fra de bedste i Danmark.
Kom og hør om fra de bedste, og hvilke resultater der har skabt mest effekt. Vært er Oday/Kunde & Co
20. Februar; 9.00-11.00: “AI i creative marketing”
AI forandrer for altid marketing, og hvordan vi laver kreative kampagner i video, billeder, tegninger, animationer – ikke mindst i “creative marketing”-discipliner. Der er nye tiltag og muligheder hver måned. Vi giver her en status, giver rum til spørgsmål og gode cases fra de bedste i Danmark.
Kom og hør om fra de bedste, og hvilke resultater der har skabt mest effekt. Vært er Hearts & Science
9. April; 9.00-11.00: “AI der ændrer marketing”
AI forandrer for altid marketing, og hvordan vi laver planning, kampagner, analyser og strategier. Der er nye tiltag og muligheder hver måned. Vi giver her en status, giver rum til spørgsmål og gode cases fra de bedste i Danmark.
Kom og hør om fra de bedste, og hvilke resultater der har skabt mest effekt. Vært er OMD
CEO
IT-branche-foreningen og key note speaker
CEO, Liveshopper
Internet-pioner og
key note speaker!
Chefredaktør
Dansk journalist, erhvervskommentator og chefredaktør
Fremtidsforsker
Er måske verdens første fremtidsforsker.
CEO
Dansk internet-iværksætter, og nu CEO hos 23
CTO
Ekspert indenfor AI, robotter & digital transformation
Digitale medier
Ekspert i udvikling af digitale medier fra bla. TDC, TV2, Mofibo
CMO
Hos Tv2, Årets CMO, og award-vinder i markedsføring
CEO
Ekspert i chat-dialog & systemer
CEO i WePly
COO
Ekspert i agile teams, OKR & agile teams, COO i VISMA
Direktør
Direktør i Coop, med ansvar for digital udvikling
Forfatter
Ekspert, forfatter og medlem af flere nationale råd
De forskellige deltagere kommer fra forskellige brancher, som feks. energi, rejse, tele, medicinal, finans- og mediebranchen. Netværket er kun for chefer & medarbejdere i større virksomheder, dvs ingen leverandører og konsulenter, da der skal være et fortroligt forum med fokus på læring og videndeling
Profilerne er forskellige men alle forankret i det digitale felt: Marketingchef, CMO, Digitalchef, Head of Digital, CDO, Head of Digital Marketing, Digital Marketing Managers, Global CRM & Loyalty Manager, Ecommerce Manager, Head of Digital Transformation m fl. – og har mange års erfaring fra:
Du er CMO, CDO, marketingchef, projektleder, digitalchef, IT-chef, Team leder, Agile team lead – eller med en anden lederrolle og arbejder med den digitale kundeoplevelse.
Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne i markedsføring, og især den digitale trends og udvikling, og vil gerne lære fra de bedste.
Tema: Strategier i en turbulent tid – frokost på Nimb v. Tivoli m. Niels Lunde (11-14). .
Vært: Adobe som inviterede netværket til en frokost på Nimb v. Tivoli. Niels Lunde deltog, gav et oplæg og vi diskuterede udfordringer og muligheder, set fra en virksomheds-strategisk vinkel. Dette møde afholdes ca. 5 gange årligt med nye gæste-talere
Tema: Video som værktøj – mødet afholdes med middag hos Twentythree.
Vært: Thomas Madsen-Mygdahl giver et perspektiv på hvordan effektivt brug af video kan løfte kundedialogen. Mødet gav også en rundtur hos TwentyThree’s forskellige video-eksperter.
Tema: Digital transformation – mødet afholdes hos Spies.
Vært: Rasmus Panduro, Spies giver et indblik i 30 års arbejde med at digitalisere markedsføringen, en virksomhed og en hel branche: “Case: 30 år i rejsebranchen“
Tema: “Adfærdsdesign” – mødet holdes hos TDC/YouSee.
Vært: Martin Bjerg, TDC/YouSee giver et indblik i arbejdet med adfærdsdesign i en kommerciel kontekst. Vi kommer også forbi agile teams og omnichannel marketing/automation.
Tema: Digitale medier
Anders Blauenfeldt: “Big Tech og de mange dilemmaer”Et lokomotiv kan man blive trukket frem af – men det kan også tromle afsted og køre én over. De store internationale tech-giganter kan i en dansk kontekst i høj grad netop ses som et lokomotiv. Vi bliver trukket frem på en lang række områder, men vi skal samtidig være meget bevidste om at vi nemt kan blive kørt helt over.Anders Blauenfeldt var frem til starten af 2020 digital direktør og del af direktionen hos TV 2. Hans baggrund omfatter også mange år hos YouSee og TDC, samt udviklingen af bogtjenesten Mofibo
Thomas Lue Lytzen, JP/POL: “Medieindkøb med Programmatic”. De digitale muligheder og fordele ved “programmatic markedsføring”, på tværs af danske og udenlandske platforme og medier, inkl. en kort status på mediebilledet, digitalt set.
Tema: “Digital Transformation”
Malin Marker Persson, Akademikernes Akasse: ”Digitalisering af kunderejsen hos Akademikernes Akasse”
Søren Gøtterup-Tang, WePly: “Konverter med Chat”
Tema: Kultur: Agile teams – metoder, governance
Troels Skjelboe, CMO, VISMA: Ledelse og Agile Teams, OKR og andre årsager til at agile teams vinder frem: “Jo større en virksomhed er, des mere kompleks fremstår strukturen. Det er vigtigt for os at være transparente omkring hvad vi står for og hvordan vi opererer.”
Tema: “CRM, CRM-systemers integration og god digital kundedialog”
Britt Damkjær, forfatter, specialist mm. Britt har i december 2020 udgivet en ny bog om CRM-erfaringer i større danske virksomheder. De fleste større virksomheder bruger mange ressourcer på implementering af nye salgs-styrings/kundedialog-systemer (CRM-systemer).
Tema: Digital Transformation
Bjarke Sejersen fra Satair, hvis enorme WebShop med 6 mio varenumre, driver besparelser på 2 cifrede millionbeløb. ”Digitalisering og digital transformation – hvad skaber succes?”.
Tema: UX/CX, CRM & Robotics.
Jakob Hvam, UX/CX ekspert, “Tænker I kundecentricitet/UX/CX som strategisk disciplin?”
Tema: Digital Transformation; Insourcing/Outsourcing, samarbejds-modeller.
Claus Leinøe, Jelber, “Brug af freelancere – 5 modeller for et effektivt team”