MARKETING & KUNSTIG INTELLIGENS

Marketing er for evigt forandret, efter at AI (kunstig intelligens) har ramt marketing-verdenen. Men hvad betyder det for dig, dit job, din karriere, din virksomhed. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder. Hvordan bygger du en AI-strategi?

Dato: Tirsdag 10. oktober, 13.00 - 16.30
Lokation: Tivoli Hotel

RASMUS PANDURO

Head of Digital Operations, Spies
Hvordan implementerer du en AI-strategi

Peter Svarre, ekspert, forfatter, medlem af flere nationale råd

PETER SVARRE

AI-ekspert, forfatter, oplægsholder mm.
Læg din AI-strategi - AI vil forandre, så hvad kan du gøre?

MICHAEL MCKAY

Innovations ekspert fra Lego, Amazon, Ørsted, Paypal mfl.
Udvikling af forretningen med AI

ASGER STOREBJERG

Managing Director, TRANSACT
Fremtidens search: En helt ny verden med/uden Google?

ANDERS HOULBERG

SEO Tech Lead
Supercharge din SEO med AI!

BAGGRUND: MARKETING BLIVER UDFORDRET OG DELVIST ERSTATET AF AI

AI, som på dansk hedder: Kunstig Intelligens, dækker over et område inden for computerteknologi, hvor man beskæftiger sig med at få maskiner (og herunder computere) til at tænke og agere som mennesker – altså med intelligens. ChatGPT og andre værktøjer vil forandre marketing hurtigere end andre teknologier, mange mener det er en mere voldsom forandring end internettet var/er. Marketing discipliner vil forandres, nogle vil måske helt forsvinde, og både på bureauer og i virksomheder, skal man udfordre sig selv på hvilken konsekvens det vil få for arbejdet, strategien, kunde-dialogen mm

HVAD FÅR DU MED HJEM?

Konferencen vil være fyldt med læring, inspiration og reflektion. Der vil blive tid og rum til at stille spørgsmål så de forskellige emner kan relateres direkte ind til din behov. Derudover får du følgende med:

  • Hvordan lærer du at bruge AI? Nye metoder og værktøjer
  • Inspiration fra de allerbedste fra marketing-branchen
  • AI i marketing? Kan man med enkle midler skabe de resultater der før tog lang tid?
  • Hvordan kan vi implementere AI i en travl hverdag?
  • Do´s and Don´t´s med AI
  • Hjælp til en AI-strategi

Så kom og bliv inspireret til hvordan du kan skabe succesfuld AI i din virksomhed

HVEM ER I MÅLGRUPPEN?

Du er ansat i en større organisation, og er interesseret i at forbedre jeres kultur. Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med at udvikle den rette kultur, og vil gerne lære fra de bedste.

Der er god plads til læring og netværk i de flotte lokaler på Tivoli Hotel

PROGRAM

12.30 – 13.00

Registrering, kaffe, vand & netværk

13.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh

13.05: Rasmus Panduro, Spies

Hvordan flytter man en organisation, så at AI bliver en fælles mulighed? Hør om Spies rejse med udgangspunkt i marketing, hvordan at Spies greb mulighederne an og fokuserede på forandringen i organisationen med den nye tekonologi.

RASMUS PANDURO

Head of Digital Operations, Spies

13.45: Asger Storebjerg
Fremtidens informationssøgning: En helt ny verden med/uden Google?!

Performance marketing kanaler har afgørende betydning for de fleste forretninger, men hvad sker der med fremtidens informationssøgning når alt er ”powered by AI”? Det dykker vi ned i, når vi ser mod fremtidens Google, Bing og måske helt nye måder at browse internettet på?

Peter Svarre, ekspert, forfatter, medlem af flere nationale råd

PETER SVARRE

AI-ekspert, forfatter, oplægsholder mm

14.15: Anders Houlberg :
Supercharge din SEO indsats ved at bruge AI

Længe før nogen satte ordet ”Chat” foran ”GPT” var Anders allerede aktuel med Award-nominerede SEO cases baseret på GPT. Anders er en af de førende eksperter på AI indenfor søgemaskineoptimering, og giver her et indblik hvordan du sigterer en konkurrencefordel ved at implementere AI i din SEO strategi.

ASGER STOREBJERG

Managing Director, TRANSACT Copenhagen

Pause & netværk

15.00: Peter Svarre: AI’s vej frem til idag, og hvordan du udnytter den fremadrettet

Peter er en af landets bedste eksperter på AI, og de udfordringer det giver virksomheder. Han giver her sit bud på hvordan man som virksomhed kan gribe den an, med konkrete værktøjer til at lægge sin AI-strategi

ANDERS HOULBERG

SEO Tech Lead, Nordics, TRANSACT Copenhagen

15.45: Michael McKay:
Udvikling af ny forretnings-strategi

AI er en banebrydende ny teknologi, der kommer til at forandre måden vi anvender teknologi, kunde-dialogen, interne arbejdes-processer og meget meget mere. Brancher vil forandres, og verden er ikke som vi kender det. Michael vil give konkrete værktøjer til at imødekomme og styre forretningsudviklingen. Hvad er forandrings rejsen ind imod at bruge det aktivt og professionelt i marketing og virksomheder generelt.

Michael har ledet og udviklet innovation i globale virksomheder som Ørsted, Lego, Paypal, Amazon mfl

MICHAEL MCKAY

Innovations-udvikler hos Lego, Ørsted, Nokia, Yahoo, Amazon mm.

16.30 Afrunding & tak for idag

THOMAS KRAGH

Arrangør og ordstyrer
Thomas er erfaren ordstyrer fra flere konferencer og netværk. Direktør i Dansk Annoncørforening, og tidligere digitalchef i bla. Berlingske, Post Danmark, Nykredit, Alka.

Sponsorer

MARKETING & KUNSTIG INTELLIGENS

Dato: Tirsdag 10. oktober, 13.00 - 16.30
Lokation: Tivoli Hotel, Arni Magnussons gade 2, 1677 København
Pris: 1.495 kr. (ex. moms)

BETAL MED KREDITKORT

ELLER MED FAKTURA - Medlemmer af Dansk Annoncørforening kan også tilmelde sig her