Marketing - effekt & kontrol

Marketing handler om at skabe effekt – og ingen effekt kommer uden kreativitet og kontrol. I det seneste års tid er processer, platforme og værktøjer blevet forandret (forbedret?), efter at AI (kunstig intelligens) har ramt marketing-verdenen. Men hvad betyder det for dig, dit job, din karriere, din virksomhed. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder. Hvem gør det godt, og hvad er læringen de kan give videre?

Dato: Onsdag 25. september, 13.00 - 16.30
Lokation: CodeNode, Gdanskgade 2, 2150 København

Navn Efternavn

Fodboldtræner, foredragsholder mm.
Vinderkultur – når samarbejdet skal fungere!

Navn Efternavn

Fodboldtræner, foredragsholder mm.
Vinderkultur – når samarbejdet skal fungere!

Navn Efternavn

Fodboldtræner, foredragsholder mm.
Vinderkultur – når samarbejdet skal fungere!

Navn Efternavn

Fodboldtræner, foredragsholder mm.
Vinderkultur – når samarbejdet skal fungere!

Navn Efternavn

Fodboldtræner, foredragsholder mm.
Vinderkultur – når samarbejdet skal fungere!

Navn Efternavn

Fodboldtræner, foredragsholder mm.
Vinderkultur – når samarbejdet skal fungere!

BAGGRUND: MARKETING SKAL VISE EFFEKT - MEN HVAD ER DET I 2024?

Effekten fra markedsføring kan måles på mange måder, og givet er det at det måles på mange forskellige måder. På denne konference har vi fokus på hvordan du får mest mulig effekt ud af din markedsføring. De bedste cases i Danmark, med fokus på at vise hvodan de har opnået den ønskede effekt

Vi vil løbende i programmet have særskilt fokus på hvordan AI, (ChatGPT og andre marketing-værktøjer) har haft en indflydelse på marketing

HVAD FÅR DU MED HJEM?

Konferencen vil være fyldt med læring, inspiration og reflektion. Der vil blive tid og rum til at stille spørgsmål så de forskellige emner kan relateres direkte ind til din behov. Derudover får du følgende med:

  • Hvordan kan du opnå bedre effekt? Hvordan måles effekt bedst?
  • Kan du udnytte AI til at opnå mere effekt? Nye metoder og værktøjer
  • Inspiration fra de allerbedste fra marketing-branchen
  • Hvordan kan du implementere effekt-måling der hjælper i en travl hverdag?
  • Do´s and Don´t´s med effekt – og hjælp til en marketing-strategi


Så kom og bliv inspireret til hvordan du kan skabe marketing effekt til din virksomhed

HVEM ER I MÅLGRUPPEN?

Du er typisk ansat i en større organisation, har et marketing-ansvar og er interesseret i at forbedre jeres effekt. det kan være som projektleder, kreativ, performance marketing-specialist, CMO eller på anden måde med et ansvar for at drive marketing-effekt.

PROGRAM

12.30 – 13.00

Registrering, kaffe, vand & netværk

13.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh

13.15 – 14.00: Airtox v. Henrik Boe Wiingaard-Madsen, CEO, Airtox

Hvordan skaber en af Danmarks største annoncører effekt – og hvordan måles det. Hvad er sammenhængen til den overordnede branding-strategi, og virksomhedens top- og bundlinje.

Henrik Boe Wiingaard-Madsen

CEO, AirTox
Effekt fra Batman - og fuld gas på marketing!

13.45 – 14.15: Asger Storebjerg
Fremtidens informationssøgning: En helt ny verden med/uden Google?!

Performance marketing kanaler har afgørende betydning for de fleste forretninger, men hvad sker der med fremtidens informationssøgning når alt er ”powered by AI”? Det dykker vi ned i, når vi ser mod fremtidens Google, Bing og måske helt nye måder at browse internettet på?

RASMUS PANDURO

Fodboldtræner, foredragsholder mm.
Vinderkultur – når samarbejdet skal fungere!

14.15 – 14.45: Anders Houlberg :
Supercharge din SEO indsats ved at bruge AI

Længe før nogen satte ordet ”Chat” foran ”GPT” var Anders allerede aktuel med Award-nominerede SEO cases baseret på GPT. Anders er en af de førende eksperter på AI indenfor søgemaskineoptimering, og giver her et indblik hvordan du sigterer en konkurrencefordel ved at implementere AI i din SEO strategi.

RASMUS PANDURO

Fodboldtræner, foredragsholder mm.
Vinderkultur – når samarbejdet skal fungere!

Pause & netværk

15.00 – 15.45: Norlys: Kampagners vej frem til idag, og hvordan et nyt brand skal udvikles

Tekst på vej …

Navn på vej

CMO
Overskrift på vej

15.45 – 16.30: Michael McKay:
Udvikling af ny forretnings-strategi

AI er en banebrydende ny teknologi, der kommer til at forandre måden vi anvender teknologi, kunde-dialogen, interne arbejdes-processer og meget meget mere. Brancher vil forandres, og verden er ikke som vi kender det. Michael vil give konkrete værktøjer til at imødekomme og styre forretningsudviklingen. Hvad er forandrings rejsen ind imod at bruge det aktivt og professionelt i marketing og virksomheder generelt.

Michael har ledet og udviklet innovation i globale virksomheder som Ørsted, Lego, Paypal, Amazon mfl

RASMUS PANDURO

Fodboldtræner, foredragsholder mm.
Vinderkultur – når samarbejdet skal fungere!

16.30 Afrunding & tak for idag

RASMUS PANDURO

Fodboldtræner, foredragsholder mm.
Vinderkultur – når samarbejdet skal fungere!

Marketing - effekt & kontrol

Dato: Tirsdag 25. september, 13.00 - 16.30
Lokation: CodeNode, Gdanskgade 2, 2150 København
Pris: 1.495 kr. (ex. moms)

BETAL MED KREDITKORT

ELLER MED FAKTURA