Deltagelse på seminarer er gratis for medlemmer af Dansk Annoncørforening. Andre kan deltage for 995,- kr pr. event. Konferencer er prissat individuelt

Loading Events

« All Events

Konference: Effektiv markedsføring – oplæg fra AirTox mfl.

September 25 @ 13:00 17:00

Hvordan opnår du effekt i din markdsføring? Hvad er effekt? Hvordan opnår du balance imellem strategisk og taktisk markedsføring?

Verden ændrer sig hurtigt, og marketingverdenen er ingen undtagelse. Med teknologiske fremskridt, ændret forbrugeradfærd og nye platforme er det afgørende at forstå, hvad der kræves af marketing i 2024 og 2025. Denne konference vil give indsigt i de vigtigste tendenser og strategier, der vil forme fremtidens marketing, og hjælpe dig med at forberede din virksomhed til succes. Denne dag indeholder både oplæg fra de største annoncører, nye analyser og hjælp til proffesionelle markedsførerer. Skal du have mere effekt ud af din markedsføring er dette den rigtige konference at gå til!

Målgruppe

Dette seminar henvender sig til marketingprofessionelle, kundeserviceledere, digitale strateger, virksomhedsledere og teknologientusiaster, der ønsker at forbedre deres forståelse og implementering af digitale kundeoplevelser. Uanset om du er ny i feltet eller har mange års erfaring, vil du finde værdifuld indsigt og praktiske værktøjer til at skabe bedre digitale kundeoplevelser.

Tilmeld dig vores seminar og bliv rustet til at levere enestående digitale kundeoplevelser i 2025.

NOTE: ENDELIGT PROGRAM OG TILMELDING KLAR 6. AUGUST

Free Gratis for medlemmer: 1495 for andre