Masterclass: Performance Marketing

– Få bedre overblik over Performance Marketings
mange muligheder

Få bedre overblik over Performance Marketings mange muligheder

Denne masterclass zoomer ind på Performance Marketing og sætter fokus på hvordan du bedre kan udnytte og identificere relevante muligheder i de mange forskellige platforme og annoncetyper. Vi kommer omkring optimering af datagrundlag, bedre udnyttelse af data, samt en masse spændende cases der kan inspirere dit videre arbejde med Performance Marketing. Du får ny viden og konkrete idéer til at opnå endnu bedre resultater.

Kurset ledes af Tinuke Maria Iyore, som er tidligere Head of Marketing i OrderYOYO og før det Digital Marketing Manager for hhv. Matas & Miinto, samt konsulent i NoA Connect. Med mere end 11 års erfaring i disciplinen Performance Marketing, har hun et stort indblik i kanalerens muligheder og hvordan potentialet for hhv. TikTok, Meta, LinkedIn, Google mm. bedst udnyttes

Marketingchefer, (digitale) marketingmedarbejdere og mindre virksomhedsejere.

Varighed

Én dag
Lektioner: 8

Næste hold:

16. april 2024
Kl. 09.00 – 16.00

Børsen Uddannelse

Scandic Spectrum
Kalvebod Brygge 10
1560 København

8.995 kr.

ekskl. moms

Formiddag

• Vi starter dagen med at kigge på den vigtigste brik i performance marketing
    arbejdet; data, samt de udfordringer vi som branche står overfor netop nu, både med hensyn til mængden og kvaliteten af den data vi har tilgængelig.
  • Performance Marketing anno 2024
  • Performance Marketing – et tilbageblik
  • Hvordan sikrer vi det bedst mulige datagrundlag for at arbejde med
    Performance Marketing
  • Aktivering af data i platformen

Eftermiddag

Vi dykker ned i de 4 store platforme og tager både et kig i annonceplatformene,
samt på hvilke nye muligheder og kampagnetyper, der kan tages fat på i teamet
eller i samarbejde med bureaupartner. Afslutningsvis fremhæves et par success
cases fra et par af platformene, inden vi runder af med spørgsmål:

1. Google
  2. Meta
  3. TikTok
  4. LinkedIn

Hvorfor skal vi omfavne AI i digital markedsføring? Hvordan sætter man sit marketing team op til succes i 2024? Hvilke digitale dicipliner skal man mestre og hvorfor er der så vigtigt at vi omdøber det “at fejle” til en obligatorisk “Test&Learn” approach.

Tak til Thomas Kragh og Dansk Markedsføring for et suverænt masterclass forløb i “Digital Marketing Strategi & Innovation”! Kan varmt anbefales!

Rasmus Pallesen, Head og Social, Danske Bank

På denne masterclass lærer du:

• Baggrund og basics for at få endnu mere success med Performance
  • De vigtigste ændringer og nye muligheder i platformene (Meta, Google,
    TikTok)
  • Konkrete metoder og eksempler til at få endnu mere ud af din Performance

Tinuke Maria Iyore

Tinuke Maria Iyore er tidligere Head of Marketing i OrderYOYO og før det Digital Marketing Manager for hhv. Matas & Miinto, samt konsulent i NoA Connect. Med mere end 11 års erfaring i disciplinen Performance Marketing, har hun et stort indblik i kanalerens muligheder og hvordan potentialet for hhv. TikTok, Meta, LinkedIn, Google mm. bedst udnyttes

Thomas Kragh, Direktør, Dansk Annoncørforening

Thomas driver en række netværksgrupper om AI, afholder en række seminarer og konferencer om AI Tidligere digitalt ansvarlig i Nykredit, Alka, Købstæderens Forsikring, Accenture med diverse AI-projekter især i finans & forsikring. Thomas er uddannet MBA fra CBS & INSEAD, og har afviklet MasterClass i Digital Innovation i 4 år.

Bestil plads på Masterclass: Performance Marketing

BETAL MED KREDITKORT