MasterClass - Bæredygtig markedsføring

Hvordan gør du bæredygtighed værdiskabende for dine kunder og medarbejdere i 2024?

Skab værdi med bæredygtighed gennem brand og markedsføring

Kom godt igang med din bæredygtigheds-agenda. Vi har denne dag fyldt med inspiration og dialog til dit arbejde med at gøre bæredygtighed værdiskabende for dine kunder og medarbejdere. Bæredygtighedsagendaen er kommet for at blive. Kunder og medarbejdere kræver brands tager et ansvar, og der er øget pres fra Christiansborg og EU, men samtidig er det blevet sværere at trænge igennem og få vendt bæredygtighed fra pligt og pisk til gulerod.

På dagen vil bæredygtigheds – og kommunikationsekspert Thomas Kolster dele konkrete værktøjer og tips til, hvordan du kan integrere bæredygtighed ind i dit brand og skabe relevant og værdiskabende kommunikation til dine kunder og medarbejdere. Du vil blive inspireret af internationale cases og se ny research, der vil hjælpe dig med at skabe et bedre fundament for forandring i det nye år. Direktør i Dansk Annoncørforening, Thomas Kragh, vil skyde dagen i gang og fortælle hvordan foreningen arbejder og anskuer bæredygtighed samt hvordan du kan hente hjælp fra det internationale annoncørnetværk (WFA, World Federation of Advertisers). Der bliver rig mulighed for at stille spørgsmål, gå i dialog og lære fra hinanden.

Målgruppe

Kommunikations- & Marketingchefer, kommunikations- & marketingmedarbejdere, digitale marketingchefer og mindre virksomhedsejere.

Varighed

Én dag
Lektioner: 8

Næste hold:

24. april 2024
Kl. 09.00 – 16.00

Zoo

Københavns Zoo
Roskildevej 38

8.995 kr.

ekskl. moms

Hvorfor skal vi omfavne AI i digital markedsføring? Hvordan sætter man sit marketing team op til succes i 2024? Hvilke digitale dicipliner skal man mestre og hvorfor er der så vigtigt at vi omdøber det “at fejle” til en obligatorisk “Test&Learn” approach.

Tak til Thomas Kragh for et suverænt masterclass forløb i “Digital Marketing Strategi & Innovation”! Kan varmt anbefales!

Rasmus Pallesen, Head og Social, Danske Bank

På denne masterclass lærer du:

• Hvordan du undgår purpose-washing og skaber et meningsfyldt, autentisk brand
  • Hvordan du gør bæredygtighed værdiskabende i din kommunikation til kunder og medarbejdere
  • Hvordan du skaber adfærdsændring i større skala samt ultimativt opnår salg
  • Hvordan du kan bruge nye værktøjer til at gøre bæredygtighed relevant fra brand til kommunikation
  • Hvordan Dansk Annoncørforening arbejder med bæredygtighed og hvordan du kan bruge deres internationale netværk

På dagen vil du også modtage Kolster’s Brand Transformation Tool på engelsk, som kan bruges til at skabe fremtidens bæredygtige brand og andre værktøjer og cases til inspiration til dit videre arbejde.

Dagens Program

9.00 Introduktion til dagen, teamet og hinanden

9.30 Hvordan ser fremtidens bæredygtige brands ud?

10.30 Pause

10.40 Hvordan integrerer du bæredygtighed ind i dit brand og kommunikation?

12.00 Frokost pause

12.45 Hvordan skaber du reel forandring med din markedsføring?

14.00 Pause

14.10 Fokus på effekt og kreativitet

15.30 Diskussion og afrunding

Thomas Kolster

Thomas Kolster deler altid et provokerende og udfordrende blik på vores branche og har inspireret og skabt forandring i mere end +80 lande. Han er en af de mest anerkendte stemmer inden for bæredygtig markedsføring globalt, forfatter til to bøger (Goodvertising og The Hero Trap) og har gennem Goodvertising Agency rådgivet Fortune 500 Brands som bl.a. P&G, AB InBev, PepsiCo. Kolster har som kun den anden dansker været dommer i den globale reklamekonkurrence Cannes Lions, hvor han dømte de 17 Verdensmål. Og har desuden været dommer ved mange andre international reklamekonkurrence og været Jury Præsident for den globale og anerkendte D&AD Impact Awards. Desuden kører han en månedlig podcast for Adage ”Purpose Hits and Misses” er en ivrig skribent for The Guardian til Adweek. Se mere til Thomas Kolster her: thomaskolster.com og find ham på LinkedIn http://linkedin.com/thomaskolster

Thomas Kragh, Direktør, Dansk Annoncørforening

Thomas driver en række netværksgrupper om AI, afholder en række seminarer og konferencer om AI Tidligere digitalt ansvarlig i Nykredit, Alka, Købstæderens Forsikring, Accenture med diverse AI-projekter især i finans & forsikring. Thomas er uddannet MBA fra CBS & INSEAD, og har afviklet MasterClass i Digital Innovation i 4 år.

MasterClass: Bæredygtig markedsføring

Dato: Onsdag 24. april, 9.00 - 16.00
Lokation: Københavns Zoo, Roskildevej 38, 2000 Frederiksberg
Pris: 8.995 kr. (ex. moms)