VIGTIGT: Vi har OGSÅ morgen- & eftermiddags-seminarer – se den aktuelle liste her – DE ER GRATIS FOR MEDLEMMER

Kom til Forbrugerombudsmandens informationsmøder i maj og juni

May 14 @ 13:00 15:30

Kom til Forbrugerombudsmandens informationsmøder i maj og juni

Læs mere på ovenstående linl – GRATIS at deltage, og afholdes i både Odens, Århus, København & Ålborg

Program

Programpunkterne er ens for alle informationsmøderne og forventes at vare ca. 2,5 time.

1. Velkomst og kort introduktion til Forbrugerombudsmanden (15 minutter)
  2. Virksomheders brug af udsagn om bæredygtighed, miljø og klima (50 minutter)
  3. Børn, unge og sociale medier (75 min)

Oplægsholderne er forbrugerombudsmand Torben Jensen og medarbejdere hos Forbrugerombudsmanden. Det vil være muligt at stille spørgsmål undervejs.

Der vil være 10 minutters pause mellem programpunkt 2 og 3, så det er muligt at deltage i dele af programmet.

VIGTIGT: Vi har OGSÅ morgen- & eftermiddags-seminarer – se den aktuelle liste her  – DE ER GRATIS FOR MEDLEMMER